top of page
  • תמונת הסופר/תדרור פאול - השמה גרופ

למה במשרות בכירות כדאי לחפש עבודה גם דרך חברת השמה? 5 יתרונות של חברת השמה

היום, כשכול המשרות מוצגות באתרי דרושים באינטרנט, בדפי הקריירה של החברות, בלינקדאין, בקבוצות בפייס ובין חברים למה עדיין יש חברות השמה? איך חברת השמה לבכירים תפתח לך הזדמנויות בקריירה לתפקידים אטרקטיביים ודיסקרטיים? מה היתרון של תיווך גם בעידן של תקשורת ישירה בין מועמדים למעסיקים? מי אמר שכל המשרות מפורסמות באינטרנט?


כיום, בעידן הרשתות החברתיות כשמיתוג המעסיק וחווית המועמד חשופים באתרי דירוג החברות עדיין מאוד מאתגר למצוא את התפקיד הבא בקריירה, בפרט לתפקידי ניהול במשרות בכירות. כדי להתמודד עם האתגר ובאמת למצוא את משרת החלומות בתחומים תחרותיים כדאי לשלב כוחות לדוגמה: להיעזר בקשרים אישיים, לשדרג את קרות החיים ולפנות לחברת השמה המומחית ספציפית למשרות בכירות שתעזור לך לפתוח דלתות.


מה היתרונות הספציפיים של חברת השמה כדי להגיע לתפקידים בכירים?


איך חברת השמה כ לבכירים כמו השמה גרופ תעזור לך להגיע למשרות בכירות בתפקידים ניהוליים, תצלום ישיבת הנהלה
איך חברת השמה לבכירים תעזור לך להגיע למשרות בכירות בתפקידים אטרקטיביים ודיסקרטיים?

#1 גישה למשרות בכירות ונסתרות

לחברת השמה ובפרט לחברה להשמת בכירים יש לעיתים גישה למשרות בכירות ולתפקידי ניהול דיסקרטיים ורגישים שלא מתפרסמים באתרי הדרושים ובערוצי גיוס סטנדרטיים. יש חברות שמעדיפות לא לחשוף את המשרה ולאייש אותה בסודיות דרך חברת השמה שתדע להגיע ספציפית למועמדים רלוונטיים כמו הד-הנטינג.

יש גם חברות שמעדיפות לקצר את הזמן, לחסוך במשאבים ולפנות ישירות לחברות השמה. כך יוצא שהמשרה מאוישת ונסגרת בכלל בלי להיות מפורסמת בערוצים הגיוס המוכרים.


#2 מתווך שיש לו מידע פנימי על שני הצדדים

חברת ההשמה היא גורם מתווך בינך לבין החברה המגייסת. חברת השמה היא כמו "שדכנית" עם מידע פנימי שמכירה היטב את החתן ואת הכלה (או כל שילוב אחר) ועושה את המאצ' המדויק. חברת ההשמה מכירה את החברה המגייסת, את המנהלים, את התפקיד, את התרבות הארגונית ואילו דרישות של המשרה הן חובה ואילו "Nice to have".

חברת ההשמה כגורם מתווך מכירה את שני הצדדים ויכולה לדייק את החיבור, לתאם ציפיות ולגשר בין הצדדים. לחברת השמה מתוקף תפקידה יכולה להמליץ, לזרוק מילה טובה ולבדוק את הסטטוס אחרי ראיון העבודה.


#3 כתובת אמינה מגדילה את הסיכויים להתקבל למשרה

קורות חיים שמגיעים מחברת השמת בכירים שנתפסת ע"י החברות המגייסות ככתובת מקצועית ואמינה, יכולים להגדיל את הסיכויים להגיע לראיון. במקרים שמשאבי אנוש סומכים על תהליך המיון ועל ה"עין" המנוסה של חברת ההשמה, למועמדים שהגיעו עם החותמת של חברת ההשמה יש נקודת פתיחה טובה יותר, לעומת מועמדים שהגיעו מאתרי דרושים ללא המלצה מהכרות אישית.


#4 אפשר לחסוך את העבודה ב"לחפש עבודה"

חברת ההשמה תחסוך לך זמן ותסכולים. חברת ההשמה מקצועית תעבוד בשבילך, תעשה לך קיצורי דרך, תשלח את קורות החיים ותפנה אותך רק לתפקידים רלוונטיים. במקום לעבוד בלחפש עבודה אפשר להישאר בעבודה הנוכחית ולצאת רק לראיונות עבודה ממוקדים.


#5 ייעוץ ליווי אישי עד שתלחצו ידיים וגם אחרי

חברת ההשמה תכין אותך לראיון ותיתן לך מידע פנימי לגבי החברה, התפקיד, המנהלים הישירים, תהליך הגיוס הספציפי והאנשים שיפגשו אותך בראיונות. כמובן שמידע יקר זה לא קיים באינטרנט. חברת השמה מקצועית הדוגלת באיכות ולא בכמות, תפנה אותך רק למשרות רלוונטיות שיש לך סיכוי. כך לא נעמיס עליך ולא על משאבי אנוש של החברה המגייסת.

חברת השמה בוטיק כמו השמה גרופ יוצרת קשר אישי שייתן לך ערך הרבה מעבר לתפקיד. בתהליך פיתוח הקריירה נעזור, נקשיב, נייעץ, נמקד, נכוון נעודד ונלווה אותך לכל אורך הדרך.

חברת השמה שמכירה אותך, את הניסיון שלך, את השאיפות שלך, תשלח אותך רק למשרות שבאמת מתאימות ותפנה אותך לנישות ספציפיות שמתאימות למסלול הקריירה שלך.


בשורה התחתונה

חברת השמה יכולה לעזור לך ולקדם את הסיכויים להתקבל למשרה. כמובן שתמיד אפשר לשלב פניה ישירה לתפקידים המבוקשים.


> רוצה שנעזור לך לפתוח הזדמנויות בקריירה ולהגיע לתפקידים בכירים?


*מה חשבת? כאן למטה המקום לתגובה שלך.

 
bottom of page